آرم ونماد

آرم ونماد

آرم ونماد

آرم ونماد

8 اپلیکیشن برتر طراحی لوگو 2021

لوگوها وقتی به طور مثبت ، احساسی و به یاد ماندنی با مخاطبان هدف ارتباط برقرار می کنند ، بهتر کار می کنند. کار با یک آژانس یا استخدام یک طراح معمولاً نتایج خوبی را تضمین می کند ، اما به همراه آن قیمت بالاتری نیز وجود دارد. اگر شما در حال شروع یک کار تجاری جدید هستید  و به دنبال نکات طراحی لوگو هستید ، این 8 بهترین برنامه طراحی لوگو یک نقطه شروع درخشان برای درک و تنظیم دقیق زیبایی لوگوی مورد نظر شما هستند. آرمکده به عنوان شرکت طراحی لوگو در زمینه طراحی آرم فعالیت می کند.

 

طراحی لوگو: گزینه ها چیست؟

بیایید نگاهی به همه گزینه های شما در مورد دریافت یک لوگو ، از گران ترین تا مقرون به صرفه ترین ، بیاندازیم:

 

همکاری با آژانس طراحی:

متخصصان طراحی در آژانس ها نتیجه ای با کیفیت بالا ارائه می دهند ، اما بسیار گران هستند و معمولاً از محدوده قیمتی برای استارتاپ های جدید نیستند.

 

هزینه: $ $ $ $

 

کار با طراح مستقل:

می توانید از طریق 99 طراحی با یک طراح مستقل کار کنید و نمونه کارهای طراحان را جستجو کنید تا تناسب مناسب را پیدا کنید. نتایج بستگی به زیبایی ، تجربه و تخصص طراح دارد. قیمتها بستگی به تعداد ویرایش ها ، دامنه پروژه و سطح تجربه دارد ، اما معمولاً در محدوده سه رقمی $ خواهد بود.

 

هزینه: $ $ - $ $ $

 

راه اندازی مسابقه طراحی لوگو:
هنگامی که مسابقه آرم را در 99 طراحی طراحی می کنید ، طراحان متعددی مفاهیم لوگوی سفارشی را ارائه می دهند و شما طرح دلخواه خود را انتخاب می کنید. مسابقات آرم از 299 دلار شروع می شود و برای بسیاری از کارآفرینان گزینه معقولی است.
 
هزینه: $ $ - $ $ $
 
از برنامه طراحی لوگو یا مولد آرم استفاده کنید:
تولیدکنندگان طراحی لوگو آنلاین یا برنامه های طراحی لوگو به شما امکان می دهد گزینه های آرم مبتنی بر قالب را ایجاد کنید. آنها ساده ترین گزینه برای ایجاد یک لوگو سریع ، ارزان و با حداقل تلاش هستند. اغلب ، برنامه های طراحی لوگو راحت تر هستند اگر به یک لوگو برای یک پروژه کوچک نیاز دارید: این می تواند یک مفهوم جدید یا مشاغل تجاری باشد که برای اولین بار در ملاء عام آزمایش می کنید.
این مهم است که به خاطر داشته باشید که گزینه های طراحی و قابلیت سفارشی شدن قیمت دارند. به ندرت می توانید این را در یک برنامه طراحی لوگو یا ژنراتور پیدا کنید. اما آنچه می توانید پیدا کنید یک راه حل ساده ، جذاب و شاید موقتی برای طراحی لوگوی شماست ، تا زمانی که تجارت شروع به کار کند.
 
هزینه: $
 
برنامه طراحی لوگو چیست؟
برنامه طراحی لوگو برنامه ای است که به شما امکان می دهد لوگو را مستقیماً در تلفن همراه یا رایانه لوحی خود طراحی کنید. آنها شبیه سازندگان آرم وب هستند ، با این تفاوت که شما از آنها در رایانه رومیزی استفاده نمی کنید بلکه مستقیماً بر روی تلفن هوشمند خود استفاده می کنید. در حالی که گزینه قبلی یک صفحه بزرگتر برای تجزیه و تحلیل و ویرایش طرح های خود در اختیار کاربران قرار می دهد ، برنامه های سازنده لوگو راحت ترین راه حل برای تأمین سریع لوگو ارزان است.
 
برنامه های طراحی لوگو چگونه کار می کنند؟
از میان گزینه های ارائه شده ، نماد یا الگوی اولیه را انتخاب می کنید.
شما می توانید آن را با رنگ ها ، فونت ها ، پس زمینه و سایر عناصر دلخواه خود سفارشی کنید.
در نهایت ، نتیجه را به صورت تصویری در تلفن خود بارگیری می کنید یا از طریق ایمیل برای خود ارسال می کنید - برنامه های مختلف گزینه های متفاوتی را برای بارگیری ، فرمت فایل و وضوح ارائه می دهند.
 
مزایای برنامه های طراحی لوگو
راحتی در حین حرکت
اول ، و نیازی به گفتن نیست ، شما می توانید در هر زمان و هر مکان از آنها استفاده کنید. ممکن است در ابتدا این کار اضافی به نظر برسد ، اما وقتی در نظر بگیرید که زندگی یک کارآفرین اغلب در حال حرکت است و از جلسه ای به جلسه دیگر می گذرد ، تفاوت زیادی ایجاد می کند. بنابراین خیلی راحت تر می توانید 10 دقیقه اینجا و آنجا را بچرخانید تا چندین تکرار لوگو را بر روی گوشی خود بیابید ، در مقابل اینکه برای انجام این کار باید جلوی میز کار خود بنشینید.
 
رابط کاربری آسان و کاربر پسند
ثانیاً ، برنامه ها از رابط کاربری بهتری نسبت به اکثر همتایان وب خود برخوردارند. از آنجا که املاک صفحه نمایش تلفن همراه به طور قابل توجهی کوچکتر است ، برنامه ها به طور معمول بسیار خوب سازماندهی شده اند و شما را از یک مرحله ایجاد یک لوگو به مرحله بعدی بدون اینکه شما را تحت تاثیر قرار دهد هدایت می کنند. همچنین می توانید از انگشتان خود برای تغییر اندازه ، چرخاندن و جابجایی وسایل استفاده کنید ، که سرگرم کننده تر از استفاده از ماوس است.
 
طرح های مدرن
در نهایت ، سبک و کیفیت طراحی که با خود برنامه ها دریافت می کنید متفاوت است. این برنامه به طور گسترده ای از یک برنامه به برنامه دیگر متغیر است ، اما به طور کلی ، من برنامه های سازنده آرم تلفن همراه را پیدا کرده ام که طرح های مدرن تری نسبت به بسیاری از سازندگان لوگو مبتنی بر وب ارائه می دهند.
 
مناسب برای مارک های B2C یا لوگوهای مبتنی بر رویداد
به طور کلی به نظر می رسد که این لوگوها برای مارک های تجاری تا مصرف کننده مناسب تر است ، زیرا طراحی به سمت سرگرم کننده ، تازه و عجیب و غریب متمایل است ، در مقایسه با گزینه های سنتی تر ارائه شده در همتایان وب. به همین ترتیب ، برنامه ها گزینه های زیادی را برای لوگوهای موقت و مبتنی بر رویدادها مانند عروسی یا پنجره های بازشو ارائه می دهند.
قبل از استفاده از برنامه طراحی لوگو چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید
قالب تصویر
مطمئن شوید که پس از طراحی لوگوی خود با یک برنامه طراحی لوگو ، به چه نوع فایلی خواهید رسید. یک فایل JPEG مقیاس پذیر نیست (به این معنی که وقتی تصویر را بزرگ می کنید پیکسل ها را مشاهده خواهید کرد) و دارای پس زمینه رنگی/سفید است. مقیاس پذیری فایل های PNG نیز محدود است اما می توانند دارای یک پس زمینه شفاف باشند که به شما این امکان را می دهد تا لوگوی خود را به راحتی در پس زمینه های مختلف قرار دهید. قالبهای بردار مانند فایلهای AI عموماً قالب ترجیحی برای طراحی هنگام طراحی لوگوها از ابتدا هستند ، زیرا آنها کاملاً مقیاس پذیر هستند و بنابراین می توانند متناسب با اندازه ها ، سبک ها و رسانه های مختلف ویرایش شوند.
 
تجاری در مقابل استفاده خصوصی
بررسی کنید که برنامه یا مولد مورد استفاده شما به شما امکان می دهد از محصول نهایی خود به صورت تجاری استفاده کنید. برخی از برنامه ها ، مانند VanillaPen: Design Studio دارای مجموعه ای درخشان از تصاویر و سفارشی سازی هستند ، اما کاربران تنها می توانند از طرح های نهایی خود برای استفاده خصوصی استفاده کنند مگر اینکه هزینه ای را برای اشتراک گران بپردازند.
 
متن
مراقب علامت واترمارک باشید. بسیاری از برنامه ها طرح لوگو رایگان یا سایر طرح های گرافیکی را ارائه می دهند که با علامت علامت خود برنامه تزئین شده است. سپس کاربران هزینه می کنند تا نسخه با این حذف شود.
 
آزمایش محبوب ترین برنامه های لوگو
-
استارتاپ ساختگی
من پیش رفتم و مجموعه ای از برنامه های آیفون با رتبه بالا را آزمایش کردم تا لوگوهایی برای راه اندازی خیالی خود ایجاد کنم: Wander.
 
Wander یک برنامه سفر مسافرتی است. وقتی در حال برنامه ریزی برای تعطیلات به مکان جدیدی هستید و لیستی از کارها و کارهایی که باید انجام دهید دارید ، Wander به شما کمک می کند تا این ایده های نیمه کاره را در یک برنامه منظم سازماندهی کنید. فعالیتهای خود را بکشید و رها کنید و Wander همه چیز را در برنامه قرار می دهد ، بنابراین نمی توانید نگران تدارکات باشید و فقط بر سرگرمی تمرکز کنید.
 
من می خواهم لوگوی برنامه من سرگرم کننده ، رنگارنگ باشد و باعث شود مردم به تعطیلات فکر کنند.
معیارهای آزمون
بنابراین می توانید زمان خود را بر روی گزینه های برتر متمرکز کنید ، ما در زیر رتبه بندی برنامه های آرم را که با توجه به این معیارها امتحان کرده ایم ، قرار می دهیم:
 
سهولت استفاده: میزان کاربر پسندی و سرعت ایجاد لوگو را از آسان تا پیچیده (90٪ در دسته های آسان یا متوسط) اندازه گیری می کند.
قابلیت سفارشی سازی: اندازه گیری می کند که چقدر می توانید پیشنهادات لوگو را سفارشی کنید ، به عنوان مثال. بر اساس رنگ ، طرح ، اندازه و غیره ، از کم به زیاد.
هزینه: هزینه بارگیری خود برنامه و/یا بارگیری لوگوی ایجاد شده را از 0 (هنگامی که کاملاً رایگان است) تا علائم سه دلاری به عنوان گران ترین گزینه اندازه گیری می کند.
نتیجه نهایی: اندازه گیری میزان علاقه من به لوگوی دریافت شده - در محدودیت های استفاده از برنامه طراحی لوگو - از 1 ستاره تا 4 ستاره.
بهترین برای: از آنجا که یک برنامه "بهترین" جهانی برای همه نیازهای لوگو وجود ندارد ، این یک نکته سریع است که هر برنامه برای چه نوع تجارت و مارکی مناسب است.

بهترین برنامه های رایگان طراحی لوگو که آزمایش کرده ایم عبارتند از:

 

Logo Maker Shop: طراح

طرح وسط PIXO: الگوهای اولیه رایگان هستند ، برای باز کردن قفل همه ، اشتراک پرداخت کنید. فقط برای iOS موجود است.

سازنده لوگو - سازنده لوگو (توسط Bizthug Pte: لوگوهای اصلی رایگان هستند ، برای باز کردن قفل همه 4 دلار پرداخت کنید.

آرم رنگ آرم ساز (با ضربه زدن روی برنامه های مسطح): محدوده محدود رایگان است ، برای باز کردن قفل همه 10 دلار بپردازید. فقط برای iOS موجود است.

LogoScopic Studio توسط RoadRocks: محدوده محدود رایگان است ، 4.99 دلار بپردازید تا همه را باز کنید.

Logo Maker + Logo Creator توسط Jagwinder Singh): محدوده محدود رایگان است ، 4 دلار بپردازید تا همه را باز کنید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد